Известие

Collapse
No announcement yet.

Отново с Trentatre....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Започни с катализатора.
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • Честит Първи Сняг Колеги!!!Та от доста време нямам време да си обновя темичката...Така катализатора е горе долу чист не се оказа той...Махнах стария бензин от колата и тя зе че тръгнаааа...да ама пак парчета и даже офицялно се отказвам от инжекцията...Карбураторната толкова да ме слушаше,тази не иска и не иска...16V-то ще е 100% с карбове...Та както и да е...Мислех си дали генерацията от 1.7 ще стане на 1.3-то...И си мислех дали целия ми проблем не е от 2 релета дето се намират до акумолатора...Колата гасне в движение когато си иска...та така отивам да си блъскам главата за сега...
      Поздрави!!!
      Alfa Romeo 156SW 1.9JTD,Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp-ex,Alfa Romeo 33 1.3L IE-ex,

      Comment


      • и на мен ми го прави тоя мурафет, но само когато е студено ... все пак провери ли регулатора
        33 16v/MR2 SW20/S3 8L

        Comment


        • А къде се намира регулатора да го видя и него...И педала на газта ми заяжда...Филми много...И на мене като е студена ми ги прави повече тея парчета ,но понякога и студена топла не я интересува гасне здраво...
          Alfa Romeo 156SW 1.9JTD,Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp-ex,Alfa Romeo 33 1.3L IE-ex,

          Comment


          • до капачката за доливане на масло
            33 16v/MR2 SW20/S3 8L

            Comment


            • Да видях го...Свалям да го видя да не е запушен ама все ми се струва че е от релетата до акумолатора-когато ми гасне колата помпата и чувам как се включва и изключва-не трябва ли постоянно да работи...и тея релета постоянно цъкат...
              Alfa Romeo 156SW 1.9JTD,Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp-ex,Alfa Romeo 33 1.3L IE-ex,

              Comment


              • при скапан регулатор помпата ще издава странни звуци ... ама действайте, фърляме само боб тука
                33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                Comment


                • релето на помпата (мисля че дясното до акому латора) получава сигнал (-) от компа когато датчика на хол подаде сигнал .Значи; когато двигателя се върти релето винаги е включено.като ев покои изключва.като подадеш контакт включва за3-4 секунди и изкллючва.като завъртиш стартера включжа и остава така,докато не спре въртенето на коляновия вал .няма момент при работа на двигателя когато релето да изключва.
                  алфа 75 1.8 карбове

                  Comment


                  • Ами именно едната букса на датчика на хол правеше парчета + проблем в бензиновата помпа(интересно как и двете помпи дадоха индентичен проблем) и затова ми прекъсваше...Бензиновия регулатор се оказа здрав,утре чакам нова помпа и да видим...Между другото днес си почистих колектора и дроселовата клапа,че бяха бом-бок:
                    http://wiliams87.snimka.bg/automobil...51101.21757538
                    http://wiliams87.snimka.bg/automobil...51101.21757539
                    http://wiliams87.snimka.bg/automobil...51101.21757540
                    http://wiliams87.snimka.bg/automobil...51101.21757541
                    http://wiliams87.snimka.bg/automobil...51101.21757542
                    Та пооправи се бангииката даже малко тестове и направих-това 1.3 много вървяло...1-4000,2-4000,3-3800-3900 и 100 си ги хваща за норматив...А аверите тука с някакви Алмери 1.4 ми се надъхват...Та в този ред на мисли като и оправя проблемите на колицата,споделете някоя друга идея как още малко да я позасиля-мисълта ми е само леко рамо да и дам да се поотвори още малко на вървеж...не искам някакви драстични промени по този мотор просто още малко душица да му налея ако е възможно..за сега имам идея за леки промени по въздуховодите на двигателя-да може да диша по добре...и да ги почвам надъханите ми аверчета един по един,да отсрамя малко марката ...
                    Поздрави!!!
                    Alfa Romeo 156SW 1.9JTD,Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp-ex,Alfa Romeo 33 1.3L IE-ex,

                    Comment


                    • Тия мотори са най-скапани за регулирането на газовете на празен ход. Те се регулират от ТПС-а и налягането на бензина.ТПС няма какво да го бъзикаш, но виж, можеш да увеличиш малко налягането и чак тогава ще видиш какъв дзвер е.
                      При заводския реглаж, вървят почти наравно с газта.
                      Махни тапата , дето е отгоре на регулатора и я навий точно с половин оборот.
                      Ако ти хареса, можеш да навиеш още половин.
                      Важното е да не загубиш първоначалното положение.
                      Успех!
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                        Тия мотори са най-скапани за регулирането на газовете на празен ход. Те се регулират от ТПС-а и налягането на бензина.ТПС няма какво да го бъзикаш, но виж, можеш да увеличиш малко налягането и чак тогава ще видиш какъв дзвер е.
                        При заводския реглаж, вървят почти наравно с газта.
                        Махни тапата , дето е отгоре на регулатора и я навий точно с половин оборот.
                        Ако ти хареса, можеш да навиеш още половин.
                        Важното е да не загубиш първоначалното положение.
                        Успех!

                        Стига с тия щуротии бе, ще те глобявам с вино ей!!! За правилен реглаж се слага манометър за течности и се прави на 2.8 бара и това е!
                        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                          Стига с тия щуротии бе, ще те глобявам с вино ей!!! За правилен реглаж се слага манометър за течности и се прави на 2.8 бара и това е!
                          Щото не си минавал преглед в Гърция!
                          На 2.8 бара никога не може да изкара газовете на празен ход, за това го намаляват. Стигал съм до там, че да имам проблеми с паленето сутрин в БГ зимата.
                          Номера с повишаване на налягането го научих от един, по-мухлясал от мене тип в Серрес, който се занимава главно с кочини като нашите.
                          Въпроса е да мислиш за системата ни, като за карбуратор и става лесно.
                          За точно никой не говори, а само за задоволително!
                          И е редно да кажем:" не правете това у дома си"!
                          Едит! Наказанието си съм го приготвил, чакам указания за изпълнението му
                          Attached Files
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                            Едит! Наказанието си съм го приготвил, чакам указания за изпълнението му

                            Коледа идва.....


                            Инак 2.8 бара е по книга, при това налягане пали без грижи сутрин и си върви ОК. Идеята ми беше, че момчето е добре да си набави манометър, щото след 17-18-19г. работа всяка помпа дава различно налягане.

                            Бе ти на оня ебан Бош дето ти е на колата не си ли му сложил регулатора от 1.4-ката? Щото само и единствено на Марели регулаторите са регулируеми.
                            Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 23:51.
                            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                            Comment


                            • Незнам и аз вече какво ми трябва - манометър или направо нов двигател...Както си карам аз и колата взе да работи на има няма 2 цилиндъра и незнам от какво е...Бензин ли не и стига какво е вече незнам а и при кои да я карам да я види незнам...В Пловдив маи няма "маистори" дето да разбират много много от тези мотори...Незнам въобще каква да я подхващам вече...
                              Alfa Romeo 156SW 1.9JTD,Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp-ex,Alfa Romeo 33 1.3L IE-ex,

                              Comment


                              • Такаааа Здравеите Колеги!!! Та направо да почвам с оплакванията ... Направо я разколачихме 33-ката...Инсталацията на инжекцията я проверявах около 20 пъти близкия месец-всяка вечер след работа...В сервиза луднахме...Не се бях прибирал от работа в 7 часа от 1 месец сигурно...Та проблема е следния:Колата е студена-качвам се давам контакт и ... нищо-помпата въобще на включва...очакване 20-30 сек. и - цък (релето),дзъъъът,цък,дзът,цък,дзъъъъъъъъът,...цък, дзъъът, и така ...Демек преведено тока които трябва да стига през въпросното реле до - Дюзи,бубини,помпа- се е..ва ама много жестоко...И проблема ту го има ту го няма...Филма е пълен...Сънати време откарахме в сервиза-цялата исталация долу,после пак наново,аиде пак инсталацията долу и така около 5 пъти...Проблема си остана...Датчика на коляновия вал и него 2 пъти сменихме-пак филм...И вече остана само компа,всичко друго е наред...Та така пак си търся комп-да видим,дано да е от него,че колата е "болна-здрава",а на мен така ми се кара...Сън не ме лови...Та ако някои има подходящ комп за 33-ковата инжекция на Марелли да казва... 0879456322 или на лс...Оферти сякакви приемам,че ми се върти волана...
                                Отивам да удавя мъката в малко Jeam Beam за сега,МОЛЯ ако някои има комп да пише...
                                Мерси предварително и НАЗДРАВЕ от мен!!!
                                Alfa Romeo 156SW 1.9JTD,Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp-ex,Alfa Romeo 33 1.3L IE-ex,

                                Comment

                                Working...
                                X